Άρθρα του Σταύρου Γρόσδου με θέμα τη Μουσειακή εκπαίδευση και την Προσέγγιση χώρων πολιτιστικής κληρονομιάς.

 

– Γρόσδος, Σ. (1997). “Η προσέγγιση της πολιτιστικής κληρονομιάς στο μάθημα της εικαστικής αγωγής”, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 96-97: 69-76.

ΕΔΩ

 

– Γρόσδος, Σ. (1997). “Στα βήματα της τέχνης”, Ανοιχτό Σχολείο, 65: 7-17.

ΕΔΩ

 

– Γρόσδος, Σ. (2000). “Η Τέχνη και η Εκπαίδευση για την Ειρήνη”, Ανοιχτό Σχολείο, 77: 21-27.

ΕΔΩ

– Γρόσδος, Σ. (2002). “Πριν και μετά την επίσκεψη στο μουσείο. Παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου σύμφωνα με τη διδασκαλία της λειτουργικής χρήσης της γλώσσας”, Ανοιχτό Σχολείο, 82: 8-11.

 ΕΔΩ

– Γρόσδος, Σ. (2002). “Το λογοτεχνικό ταξίδι της Ιστορίας”, Ανοιχτό Σχολείο, 85: 11-13, Ανοιχτό Σχολείο, 86: 46-48, Ανοιχτό Σχολείο, 87: 42-46.

ΕΔΩ

– Γρόσδος, Σ. (2003). “Από το πότε και το πού στο πώς και στο γιατί ή πώς ένα έργο τέχνης ζωντανεύει”, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 130: 59-67.

ΕΔΩ

– Ανδρεάδου, Χ. & Γρόσδος, Σ. (2004). “Δημιουργική επίσκεψη στην Πινακοθήκη (εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά) με αφορμή την έκθεση έργων ζωγραφικής του Γιώργου Γουναρόπουλου”, Ανοιχτό Σχολείο, 90: 5-7.

ΕΔΩ

– Γρόσδος, Σ. (2004). “Δέκα βήματα για να υιοθετήσει το σχολείο ένα μνημείο”, Αρχαιολογία και Τέχνες, 93: 130-134.

ΕΔΩ

– Ανδρεάδου, Χ. & Γρόσδος, Σ. (2006). “Διεπιστημονικότητα και λαϊκοί ζωγράφοι. Θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές προεκτάσεις”. Στο: Π. Μωραϊτου, Λαϊκός Πολιτισμός και Εκπαίδευση, 1ο Διεθνές Εκπαιδευτικό Συνέδριο. Βόλος: Επιστημονική Επιτροπή Συνεδριακού Θεσσαλίας ΕΙΠΕ, Ερευνητικό Ίδρυμα Πολιτισμού και Εκπαίδευσης.

ΕΔΩ

– Γρόσδος, Σ. (2010). “Σκουπίδια-αριστουργήματα. Η τέχνη και η αειφόρος ανάπτυξη”,  στο Πλακίτση, Κ. (επιμ.),  Επιστήμη και Κοινωνία: Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση, 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή, Ιωάννινα 6 έως 9 Νοεμβρίου 2008. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

ΕΔΩ

 

Share Button